scheise

Журнал о.Негребецького

Previous Entry Share Next Entry
Пересування в Шанхаї
scheise
nehrebeckyj
Нас возили на замовлених автобусах, тому часу й змоги вивчити громадський транспорт не було.



Але зо два рази трапилось під'їжджати на таксі. Майже всі таксі у нас у Шанхаї - Volkswagen Passat. Різних кольорів, але однієї моделі.


Водій усередині відокремлений плексигласовою перегородкою, на спинці сидіння висить монітор, який показує рекламу та схему їзди. У таксі можна розплатитись карткою.


Їздив і в метро. Воно в Шанхаї величезне, здається, одинадцять ліній. Кожна лінія має свій колір, який ретельно наголошується скрізь, де можна. А також номер - і знайти чужоземцеві line 10 дуже легко.


При вході на станцію вказівники дуже дохідливо пояснюють, куди йти, де повертати, де купувати квитки. Для квитків стоять великі автомати з тачскрінами, на яких вибираєш станцію, з якої їдеш, і станцію, до якої їдеш, після чого воно тобі показує, скільки це коштує. Гроші вносиш папірцем або монетами. Загалом проїзд не такий і дешевий. Один раз їхав 6 станцій, заплатив 4 юані (приблизно 12-15 гривень). На другий раз їхав 8 станцій з пересадкою, заплатив тільки 3 юані. Мабуть, щось неправильно зробив. :( Автомат видає картку, завбільшки, як кредитна. Її притуляєш до автомата на вході. Перед входом на ескалатор, який веде до поїздів, перевіряють (просвічують) речі, як в аеропорту. Скрізь на підлозі намальовано стрілки, тож орієнтуватись легко - це вам не Київ, антишпигунське місто, де навіть корінні кияни неспроможні самостійно вибратися з лабіринтів метро.


Платформа відгороджена від колії скляною стіною - або високою, аж до стелі, або десь так до шиї. На жаль, знімки вийшли погані, але загальний принцип збагнути можна. Двері в стіні розсуваються тільки після зупинки поїзда.



Поїзди є або поділені на вагони, як у нас, або ніби один довгий вагон з гнучкими з'єднаннями. Посередині стояк з поручнями - не треба нависати над сидячими пасажирами. Знімок, даруйте, теж поганий.


Станції оголошують мандаринською і доброю, розбірливою англійською - знову ж таки не як у Києві, де англійською начитав аматор, а не диктор. Зате в баджіт, мабуть, забили оплату, як за Морґана Фрімена.
Над дверима - табло, яке показує, скільки проїхали і скільки ще попереду, і де переходи. Щоправда, воно не у всіх поїздах і не на всіх лініях.


Виходячи, картку всовуєш у щілину автомата і він тебе випускає. На вихід - звичайні ескалатори.


Оце й усе, що я встиг побачити.

  • 1
Все правильно зробили, просто в Шанхаї ціна залежить від відстані.
А от у Пекіні ціна фіксована - минулого року була 2 юані.

минулого року була 2 юані.
Була та сплила... Зараз система та ж сама, що й тут описано, мінімум 3 юаня і далі більше, в залежності від кінцевої зупинки.

Файний в них комунізм. Метро в 11 ліній і безпечне.

Прощавай, Фейсбуче.

Недовго музика грала. Мій аккаунт заблоковано - від мене зажадали скан посвідчення особи (ага, зараз). Отже - дискусії припиняються, кому на що не відповів - даруйте. Читати з чужого аккаунта час від часу зможу, коментувати - ні. І правильно - працювати треба, а не коменти писати.

Re: Прощавай, Фейсбуче.

Тю! За що це вас? Російців Фейсбук банить тільки за слово "хохол", а ви ж такого не вживаєте.

Многая Літа!

Бо я також скорпіон! А як би мало бути - ШанХай чи ШанГай?

  • 1
?

Log in